Kansikuva

Anna palautetta uusista sivuista

Anna palautettu Urheilulehti.fi:n uusista sivuista. Kerro mikä on hyvää, mikä huonoa. Mitä puuttuu, mitä haluat lisää?

Urheilulehti .fi:n tuottaja Mari Salmela lupaa, että sivuja kehitetään Urheilulehti.fi:n käyttäjiltä tulleiden toiveiden ja palautteen mukaisesti.

"Meillä on myös paljon uusia kehityssuunnitelmia, joita otetaan pala palalta käyttöön. Tämän syksyn aikana palveluun liitetään reaaliaikoinen tulos- ja tilastopalvelu sekä videostudioit, joissa urheiluun ja pelaamiseen liittyviä kysymyksiä käsitellään samalla intohimolla ja asiantuntemuksella kuin Urheilulehdessä", Salmela sanoo.

Salmelan mukaan pelaaminen tulee olemaan entistä vahvemmin Urheilulehti:fi:n keskiössä.

"Panostamme siihen, että pelaajilla olisi käytössään kaikki keskeinen tieto, jolla on vaikutusta ottelun lopputulokseen. Emme vain kerro tietoa, vaan tulemme myös arvioimaan sen merkitystä. Vaikuttaako esimerkiksi Juuso Riksmanin tai Carlos Tevezin poissaolo oikeasti ottelun lopputulokseen vai ei", Salmela lisää.

Palautteen antaminen onnistuu helpoimmin kirjoittamalla palaute alla olevaan kommentointikenttään. Palautetta voi lähettää myös sähköpostilla osoitteella: mari.salmela@a-lehdet.fi

Kommentit (86)

Kirjoita kommentti

On hienoa, että lehden ainoa tarkoitus on saada HJK:lle uusi valmentaja. Miten toimittajat voi nukkua yönsä kunnolla.....

Vierailija
# 20.7.2012 22:48     X Ilmoita asiaton viesti

Ja lehden kannessa miehet kypärät päässä, on se tärkeää tämä jääkiekko,, tämä tyhmien laji.
Mitkä EM-kisat alkavat viikon päästä?

Jouko Jansson
# 1.6.2012 14:00     X Ilmoita asiaton viesti

jussi jokinen oli huonompi,kuin lasse kukkonen eilen?mistä tuo urheilulehden inho kyseistä pelaaja kohtaan johtuu.eihän mies loistanut ole,mutta jos katsoo tilastoja niin on kyllä tullut kyseisestä julkaisusta paskaa niskaan aivan kohtuuttomasti.ihan kuin siellä olisi päätetty jo ennen kisoja,että jokinen on huono.peli esityksillä kentällä ei ole mitään väliä..

Vierailija
# 12.5.2012 19:15     X Ilmoita asiaton viesti

Seppänen tuntee jalkapallon tosi hyvin, paitsi ei tunne yhtään......

Vierailija
# 13.4.2012 22:21     X Ilmoita asiaton viesti

Jos Muurisen kolme mestaruutta ovat tulleet sattumalta, niin ihan Ok! Voiko Rönkä lopettaa
Muurisen mollaamisen vai onko Rantala se, jota lehti ajaa valmentajaksi? Apureita
tuntuu löytyvän, vai mikä on muiden oikea osuus? Lehden toimintaa ei voi ymmärtää......

Kateus on jotain aivan törkeää!!!

Vierailija
# 13.4.2012 22:19     X Ilmoita asiaton viesti

voisiko esko seppänen kertoa mitä mieltä hän on pelicansin filmaamisesta?kuuluuko se niin sanottujen lätkäjätkien tyyliin.seppäselle ja koko pelicans joukkueelle hame päälle.

Vierailija
# 4.4.2012 22:40     X Ilmoita asiaton viesti

Ei ole taas ymmärretty yhtään mitään Sihvosen kirjoituksesta. Liiga on kriisissä, koska suurimmalla osalla seuroista ei ole omaa pelillistä identiteettiä, mitä toteutettaisiin (kuten TPS, KalPa), vaan sinkoillaan sinne tänne, eikä jatkumoa synny (eli valittaisiin valmentaja, joka toteuttaa samaa pelitapaa).

Tapparan mies
# 7.5.2010 11:36     X Ilmoita asiaton viesti

En ymmärrä tätä sihvosen linjaa, aluksi sm-liiga oli tullut hyväksi kun ei enää puolustavaa kiekkoa ei pelattu ja semifinaalijoukkueet olivat hyökkääviä. Hänen mielestä se oli toivottu uudistus. Nyt se takinkääntäjä kertoo että liiga on kriisissä, kun tps voitti. Naurettavaa pelleilyä, kysyn mä.a

Vierailija
# 1.5.2010 13:30     X Ilmoita asiaton viesti

sihvoselle lisää peliaikaa!

scooter
# 2.10.2009 22:27     X Ilmoita asiaton viesti

"Vanhan keskustelusaitin ketjut on palautettu.
Onko siis nyt perustettu uusi/vanha UL:n keskustelupalsta vai tuleeko tälle saitille sellainen Mari Salmelan kertoman mukaisesti?

Vanha on siis osoitteessa:
http://keskustelut.a-lehdet.fi/urheilulehti/"

Wanha ei taida oikein, ainakaan ulkoasusta päätellen, olla toiminnassa - uudellehan pääsee tosta ylävalikon linkistä Keskustelu

Vierailija
# 2.10.2009 16:43     X Ilmoita asiaton viesti

Sivut ovat ihan peestä! Kuka vain voi nimettömänä mollata ketä vain. Muutenkin lehden taso lähentelee roskajournalismia.

Vierailija
# 2.10.2009 16:25     X Ilmoita asiaton viesti

Vanhan keskustelusaitin ketjut on palautettu.
Onko siis nyt perustettu uusi/vanha UL:n keskustelupalsta vai tuleeko tälle saitille sellainen Mari Salmelan kertoman mukaisesti?

Vanha on siis osoitteessa:
http://keskustelut.a-lehdet.fi/urheilulehti/

Anonymous
# 30.9.2009 22:03     X Ilmoita asiaton viesti

Mielelläni lukisin otteluarvioita jalkapallon saralta muistakin kuin Englannin liigasta. Ainakin UCL, Espanjan liiga ja Saksan liiga kiinnostaisivat kovasti. Tai jos ei ole aikaa väsätä kaikista noista otteluennakoita niin ainakin netissäkin lukisin oikein mieluusti juttuja myös näistä edellämainituista.

Putte
# 30.9.2009 12:42     X Ilmoita asiaton viesti

Tyylikkäät sivut , hyvät ulkoasu, keskustelupalsta olisi yes , suurimmalla osalla paljon sanottavaa maailman johtavalle jääkiekon analyytikolle P.Sihvoskalle joka näyttää säilyttäneen linjattomuutensa analyysesissa ja tuntuu Seppänen seuraavan kolleegaa yhtä kuutamolla :)

Jarzi65
# 29.9.2009 14:54     X Ilmoita asiaton viesti

Joo, nyt kiinnostaa kyllä mitä asiatonta oli siinä, että kyseenalaistin vanhan keskustelupalstan vilkkauden?? Näkeehän sen tämänki ketjun viesteistä, että palstaa haikailee kourallinen tennisporukkaa...

Mutta ihan samahan tuo, jos lehti näkee eriävät mielipiteet "asiattomina"... Kutsuisin tätä kyllä melko 'tiukaksi moderoinniksi'.

Vierailija
# 27.9.2009 11:22     X Ilmoita asiaton viesti

Sihvosen vastauspalsta on ilmeisesti myös poistettu. Se oli ihan hyvä idea ja olisi saanut jäädä pitipä Sihviksestä tai ei.

Bone
# 26.9.2009 09:35     X Ilmoita asiaton viesti

Anteeksi nyt vaan kaikki UL-aktiivit, mutta ei se vanha saitti nyt ihan niin ihana ollu... Tämä nykyinen kun sentään toimii useammin ku joka viides kerta, niin eiköhän pidetä tää.

Ja se keskustelupalsta - jos siellä oli kerran niin vilkasta keskustelua ja koko ajan, ni mitähän palstaa mä sitte kävin välillä lukemassa? Olihan siellä se aktivistirinki, mutta on noita vilkkaampiaki palstoja koettu..

Hyvä UL, pitäkää linja ja vaikka tämä saittikin.

Vierailija
# 23.9.2009 19:54     X Ilmoita asiaton viesti

Urheilulehti sekoitti uskonnot!
UL listasi jalkapallokenttien Juudakset. Sijalla 5 on Mo Johnston, joka petti Celticin kannattajat siirtymällä 1989 Glasgowin toiseen suurseuraan Rangersiin. UL väittää jutussaan, että Johnston olisi ollut ensimmäinen protestanttinen pelaaja 116 vuoteen Rangersissa!?!?

Kantona
# 22.9.2009 16:53     X Ilmoita asiaton viesti

Sääliksi käy teidän Sihvosta.Tuolla käytöksellä ei kelpaa juniorien auktoriteetiksi.Ja ei hyvin taida olla jyvät hallussa koti-Jumala Summasellakaan.Onneksi isoveli ikuisesti-Suomen-paras-puolustava-keskushyökkääjä-Toni lainannee olkapäätä.

ei sivuista
# 18.9.2009 14:10     X Ilmoita asiaton viesti

"Eli uusia epätoivoisia aloitusyrityksiä tyyliiin "Sihvonen on pahvi" ei sallittaisi ollenkaan"
Jos on mielipide, jonka haluaa julkiseksi, sen sananvapauden nimissä voi tällaisilla palstoilla kertoa. Vai ovatko vain semmoiset aloitusmielipiteet relevantteja, joista syntyy varmuudella kunnon keskustelu?

Olisiko muka parempi viedä tuo äskeinen keskustelutapa vielä pidemmälle siten, että esim. aiheen TENNIS alla sama porukka kehuu toistensa mielipiteitä maailman muutamasta huipusta (+ Nieminen) kuukaudesta (vai peräti vuodesta) toiseen!

Vierailija
# 17.9.2009 18:35     X Ilmoita asiaton viesti

Mitä jos näillä sivuillä olisi Tästä puhutaan -osion jatkeena Keskustelu. Siihen Tennis, Doping, Jalkapallo, Jääkiekko, Yleisurheilu, Urheilulehti .... ja kaikki viestit rimpsuun aiheittain, sillä kuten on nähty aiheessa on muutenkin vaikea pysyä ja jutut rönsyilevät, mutta silti ne voivat olla samassa putkessa.

Eli uusia epätoivoisia aloitusyrityksiä tyyliiin "Sihvonen on pahvi" ei sallittaisi ollenkaan. Sellaiset näyttävät niin lapsellisilta. Kun kukaan mulkvisti ei voi herättää huomiota aloittamalla uuden typerän ketjun, niin ennen pitkää asiantuntumus ja laji-innostus pääsee esiin.
Luulen että tuo riittäisi, sillä keskustelu täällä on ainakin vielä vähäistä, ja säännöllisesti sivuilla käyvät friikit löytäisivät viestit vaivatta. Vanhan palstan tennis- ja doping-keskustelu osoittavat, että tuollainen systeemi toimii parhaiten ja ruokkii keskustelua.

Ja puhtaalta pöydältä. Linkki kivikautisille sivuille, oli siellä mitä keskusteluaarteita hyvänsä, ei näytä hyvältä. Ehkä uusille sivuille voi laatia Arkiston, johon vanhat jämät voi kipata esim. kerran vuodessa. Jos ne vanhat viestit sinne, että saadaan nämä tyypit hiljaisiksi.

McAnonyymi
# 17.9.2009 01:56     X Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Mari vastauksestasi, joka taas ei, anteeksi vaan, luvannut paljon mitään.

Keskustelupalstan palautus on vahvasti "agendalla", eikä siihen mene viikkoja, kuulemma. Mikä ihme siinä kestää? En IT:stä paljoakaan tiedä, mutta mitä ihmettä teidän tukihenkilöt tai palkatut henkilöt siellä tekevät? Asentavat printtereitäkö? Yksi hyvä ystäväni on alan ammattilainen ja tekee yrityskäyntejä ja hoitaa heidän palveluitaan. Kyllä hän ihan virka-ajan puitteissa tulee kotiin, ja menee jopa seuraavana aamuna toiseen yritykseen. Ja teillä "ei kuulema mene viikkoja". Jessus.

Kaikesta huolimatta toivon uusien sivujen joskus toimivan. Toivottavasti edes sitten (ei) viikkojen kuluttua. Toivottavasti teille on edes asennettu sähköpostit. Ajattelin vaan, kun lähetin kutsun tuohon marraskuiseen UL:n keskustelupalstan aktiivien tapaamiseen. Toivottavasti urheilulehden väkeä kiinnostaa tavata omaa kohderyhmäänsä jollain tavalla, edes muutaman minuutin verran. Jannenhan nyt oletan tulevan paikalle ja "vetämään" ihan pitkän kaavan kautta. Melkein kalakaveri kun on. Itseasiassa Jannen kirjoituksen opponoinnista taisi alkaa minun keskustelupalstalle kirjoittaminen. Otsikko "tennistä massalla" syntyi joskus keväällä ( ei voi tarkastaa) , ja kyllä se Banja Lukan mies vieläkin jaksaa painaa ihan ok tasolla. Vaikka on jo aika "vanha jarru" (s.1979). Jumankaut, meikäläinen on kolme vuotta vanhempi, toivottavasti en näytä kolme vuotta vanhemmalta kuin Banja Lukan mies.

Tombe
# 16.9.2009 22:57     X Ilmoita asiaton viesti

Minunkin puolestani sellaisia terveisiä UL:lle, että keskustelupalstan lukeminen kuului päivittäin nettiselailuihini ja koin doping- ja tenniskeskustelun siellä erittäin mielenkiintoisena. Myös harvalukuisemmat keskustelut muista aiheista olivat joskus erittäin hyviä ja asiapitoisia. Lisään vielä, että Janne Eerikäisen vastailut tennisosiossa saivat minut kiinnostumaan tennisjutuista UL:n nettisivulla ja myös lehdessä, kun aiemmin olin ne vain ohittanut.

Joku aiemmassa kommentissa epäili, että vanhoja keskusteluja ei jaksaisi alusta asti lukea, mutta kun keskustelun taso on tarpeeksi korkea ja tennis ja doping -keskusteluissa vielä kiinni ajassa niin pari sataa viestiä menee ihan hetkessä. *Viestikenttä ei näemmä skrollaa alaspäin, joten lopetan viestini tähän* Keskustelupalsta on hyvä olla kommenttiosion lisäksi.

Keskustelupalstan lukija
# 16.9.2009 17:59     X Ilmoita asiaton viesti

Moi,
Tulin juuri palaverista IT:n kanssa ja tiedoksenne, että keskusteluosion palautus on edelleen vahvasti agendalla. Siihen ei kuulemma mene viikkoja, mutta malttia täytyisi silti vielä löytyä. Edellinen keskustelupalsta hajosi tekniseen vikaan, joten nyt katsotaan minkälainen tähän saittiin saadaan liitettyä. Vanhat keskustelutopicit ja viestit yritetään myös palauttaa uuteen versioon. Terkkuja!

Mari Salmela
# 16.9.2009 16:55     X Ilmoita asiaton viesti

Olen pitkään ollut sitä mieltä että Urheilulehteä ei kiinnosta ihmisten mielipiteet pätkän vertaa ja lukijoita (lehden, nettisivujen) kohdellaan kuin roskaa. Nyt olen varma siitä. Lehdessä kirjoitukset ovat olleet pitkään tasoa "ei ole väliä mitä puhutaan, kunhan puhutaan" (poikkeuksia tietenkin joukossa on). Nettivuilla (ennen uudistusta) toimittajien provosoiminen ei ollut niin ylitseampuvaa, mutta valitettavasti se näyttää muuttuneen uudistuksen jälkeen. Eikä se vielä sinänsä ole se suurin ongelma, jokaisella lehdellä täytyy olla oma linjansa eikä siitä voi kaikki pitää. Minäkin lopetin lehden tilauksen jo reilu vuosi sitten, mutta nettivuilta luin silloin tällöin juttuja keskustelupalstalla käynnin ohessa. No nyt ei ole enää keskustelupalstaakaan, tai on mutta entiset ketjut poistettu. Ja ei mitään infoa missään.

Hyvä UL:n väki. Olisitte voineet infota keskustelupalstan tuhoamisesta jo hyvissä ajoin ennen sen tuhoamista. Ja voisitte vastata näihin kysymyksiin, mitä täällä esitetään keskustelupalstaa koskien. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa. Voisitte edes kertoa, että tuleeko keskustelupalsta jäämään tuollaiseksi kuin se nyt on ja jos tulee, niin voisitte sitten pyyhkäistä ne vanhat otsikotkin sieltä pois niin pääsisi aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä. Ymmärrän toki, ettei keskustelupalsta teille "tuota" mitään, mutta se ei voi olla kynnyskysymys tässä asiassa. Tuskin siitä nimittäin on kulujakaan.

Kiinnostaako teitä sellainen asia kuin asiakaspalvelu yleensä ollenkaan?

IdänIhme
# 16.9.2009 16:35     X Ilmoita asiaton viesti

Juu näinhän se on, joku Tombe heitti juttua Tomben nimellä, tosin sellaista minkä jokainen kyllä tajusi, mutta entä sitten jos ruvetaan kirjoittamaan "fiksummin" tai jopa toisen kirjoitustyyliä matkimaan + käytetään samaan nimimerkkiä. Sittenhän tämä menee todella mielenkiintoiseksi.

Tuossa jo kehuinkin yhteen ketjuun uudistusta sillä tavalla, että on saatu lisää keskustelijoita, mutta kyllähän taas on vaikeaa löytää se missä keskustelisi. Vedetäänkö loppuvuosi tuossa "Federerillä hurja itseluottamus"-ketjussa, vai mennäänkö seuraavaan uutiseen. Ennen kaikki löytyi suoraan muutaman otsikon alta. Vielä riittää mielenkiinto selailla noita uutisia, mutta kuinka kauan.

Ihmettelen myös hieman sitä ettei sieltä "kiireiltä" ehditä vastaamaan suoriin kysymyksiin. Jos nyt vaikka Salmela, kun sai pään auki jo tuossa aikaisemmin.

Entä miten estätte tulevaisuudessa sen, että samaa nimimerkkiä voi käyttää kuka tahansa? Vai kiinnostaako se teitä edes?

Jos ei vastaamiset kiinnosta tms. niin jätetään sitten nuo tuotokset / tutkimukset muihin ketjuihin. Hedman kuulema oli selostaessaan US Openin finaalia todennut ettei Federer ole koskaan hävinnyt tiebreakia US Openissa (joka tietenkin on roskaa), mutta ihan mielenkiinnosta päätin käydä miehen turnaukset läpi ja tutkia tilanteen. Mutta kun eihän täällä ole mitään ketjua, joka käsittelisi tennistä yleensä niin laitetaan sitten nämä tuotokset vaikka tuonna Ylen puolelle. Ennen ne sentään laitettiin sinne vasta sen jälkeen, kun ne olivat jo laitettu sivustolle urheilulehti.fi.

Tombe
# 16.9.2009 14:00     X Ilmoita asiaton viesti

Hyvältä näyttää sivut, mutta se on mielestäni kuitenkin sivuseikka. Aikaisemmilla sivuilla oli kolme sisällöllistä asiaa, jonka takia ne mielestäni erottuivat edukseen muusta nettihötöstä: Sihvosen suora, Janne Eerikäisen kirjoitukset (myös keskustelupuolelle) ja keskustelupalsta (tosin pakko myöntää että aktiivisia kirjoittajia oli vain pari kourallista).
Vaikka itse en keskustelupalstalle juuri koskaan kirjoittanut (yksi kerta tulee nyt mieleen), niin se oli silti suurin syy, että kävin säännöllisesti näillä sivuilla. Sieltä löytyi Suomen parhaat tennisjutut. Ja Eerikäisen panostus sille puolelle ansaitsee mielestäni erikoismaininnan, sellaista aktiivisuutta ja panostusta toimituksen puolelta sivut kaipaavat erottuakseen joukosta. Ilman keskustelpalstaa en usko enää sivuilla kovin kauaa käyväni. Luulisin, että toimitus on aliarvioinnut sen kuinka moni sitä palstaa luki säännöllisesti vaikka ei sinne kirjoittanutkaan.
Minun toiveeni nettisivuista siis ovat: 1) jonkinlainen keskustelupalsta takaisin ja 2) lisää panostusta toimituksen puolelta. Pelivihjeistä tms. ei niin väliä minun puolestani.
Ja jos on totta, kuten aikaisempien viestien perusteella näyttää olevan, että kuka tahansa voi käyttää muiden nimimerkkejä mielensä mukaan, niin se on korjattava ehdottomasti.

Vierailija
# 16.9.2009 12:22     X Ilmoita asiaton viesti

On kumma, ettei tule vastausta tuohon henkihievereihin vedettyyn vanhan palstan kohtaloon. Pysyykö? Löytyykö tuhotut takaisin, vai takavarikoitiinko ne?

Aatos
# 16.9.2009 10:33     X Ilmoita asiaton viesti

Jospa joku sieltä toimituksesta viitsisi vastata että jääkö tuo vanha keskustelupalsta tuollaiseksi kuin nyt on vai tuleeko siihen jotain muutoksia vielä? Eli uskaltaako sinne kirjoittaa ilman pelkoa viestien häviämisestä bittiavaruuteen? Ja toisekseen, tuleeko se olemaan "underground-palsta" meille vanhoille palstalaisille ilman minkäänlaista linkkiä etusivulta?

IdänIhme
# 15.9.2009 11:03     X Ilmoita asiaton viesti

Nyt on jo nähty, että keskustelua täällä on aika mahdoton synnyttää/ylläpitää, koska jutut hajoavat pirstaleiksi. Itsekään ei muista mihin tuli kirjoitettua. Työlästä on selata eri ketjuja, joissa monessa samoja tai samankaltaisia teemoja. Tuo uusimmat kommentit ja eniten kommentoidut listaus on kyllä hyvä.

Aatos
# 14.9.2009 21:44     X Ilmoita asiaton viesti

"Minusta suurin outous sivuilla oli, että vaikka jalkapallo on lehdessä pääosassa, siitä ei syntynyt keskustelua. Pitääkö vetää johtopäätös, että jalkapalloväki ei lue Urheiulehteä?"

Lukee. Mutta kun on jo FutisForum², "Ykköselle" taitaa vielä joku sitkeä sissi kirjoitella ja sitten on näitä maijamehiläis-palstoja (Paitsio, Futismaailma jne.), niin eipä siinä taida meidän lajifriikkien kiinnostus enää riittää Urheilulehden puolelle.

Roger Kuitti
# 14.9.2009 19:38     X Ilmoita asiaton viesti

Erittäin hyvä uudistus! Kaikkia tärkeimpiä tapahtumia pystyy nyt kommentoimaan. Ehkä tietynlainen moderointi olisi paikallaan pahimpien ylilyöntien estämiseksi.
Aikaisemmat sivut olivat aika lailla syvältä ja laahasivat vuosikausia tapahtumien perässä.

edward
# 14.9.2009 17:50     X Ilmoita asiaton viesti

Tenniskeskustelu alkoi tuossa vanhassa osoitteessa (Idänihmeen linkki) juuri. Tänne kommenttiosaan en laita enää viestiäkään, mikäli tuo vanha palsta jatkaa toimimistaan. Ja se oli lupaus.

Tombe
# 14.9.2009 14:29     X Ilmoita asiaton viesti

Onhan noi vanhat sivut tuolla tallessa kuten Idänihmeen viestistä käy ilmi.Otsikotkin löytyy vanhoista keskusteluista muttei muuta ! Ilmeisesti pitää toimituksen kaivaa ne jostain esille.
Ei luulis olevan vaikeata ?

jaska
# 13.9.2009 22:27     X Ilmoita asiaton viesti

Tombelle ja muille keskustelupalstalaisille. Kyllä mä ainakin pääsen nyt tuonne keskustelupalstalle, vaikka näiltä sivuilta ei sinne linkkiä olekaan. Osoite on: http://keskustelut.a-lehdet.fi/urheilulehti/?
Ainut ongelma vain, että vaikka siellä näyttää kaikki ketjut olevan tallella, niin ei niistä kyllä mitään löydy.

Ja vielä tuosta nimimerkin pöllimisestä, niin täytyy sanoa että mitäs minä sanoin... Kyllä tähän kommentointiinkin täytyy saada jonkinlainen rekisteröityminen, millä jokainen pystyy oman nimimerkkinsä "suojaamaan". Ei sen tarvitse monimutkainen prosessti olla. Ja samalla häipyisi myös tuo viimeinen kysymys, kun ei roskapostia enää voisi niin helposti lähettää.

IdänIhme
# 13.9.2009 17:20     X Ilmoita asiaton viesti

Kantonalle:

Kaikenlaista hubaa voi aina toivoa. Minä en toivo juttuja noista lajeista, vain sen vuoksi, että ovat tyrkyllä olympialaisiin. Se on poissa tärkeimmästä, eli jalkapallosta, josta Kantona tuntuu olevan itse pihalla (Sumiala, Lipponen... öh). Ottaisin ennemmin juttuja siitä mitä järkeä on paisuttaa olympialaisia. Olympialaisissa kulminoituu urheilun mädännäisyys. Lehti voisi ajaa kisojen lakkauttamista. Se olisi edistyksellistä. Kaikkeen koohotuksen ja lajien myymisen väkisin lukijoille ei pidä lähteä mukaan.

McAnonyymi
# 13.9.2009 15:29     X Ilmoita asiaton viesti

Nyt kun ensimmäinen "mukahauska känniviesti" SU-yönä kello kolmen jälkeen minun nimimerkillä on jonkin toisen toimesta palstalle laitettu niin voin vain todeta, että onhan tämä teidän "keskustelu-uudistus" täysin perseestä. (katsotaan nyt meneekö tuo p-sana asiattoman puolelle, ja poistoon).

Niin, nämä sanathan on helppo poistaa. Entä miten poistatte ne viestit, jotka kirjoitetaan toisen nimissä. Jos vaikka Salmela aloittaisi vastaamisen?

Ei sillä, etteikö kukaan tajuaisi, että tuo viime yön viesti olisi jonkun muun "Tomben", mutta entä sitten kun joku kirjoittaa hieman asiapitoisemman viestin. Kenen vastuu on arpoa mikä on oikean ja mikä väärän henkilön viesti. Lukijanko, vai toisen keskustelijan?

Hieno uudistus, kertakaikkiaan. Oma läsnäolo loppuu kyllä aika nopeasti tällä palstalla maanantaisen finaalin jälkeen, jos keskustelupalsta ei palaa suurinpiirtein vanhassa muodossaan. Ihan vain siitä syystä, etten muutenkaan harrasta mielipiteiden vaihtoja Suomi24 tyylisillä (ja muotoisilla) palstoilla. Ja mitä tulee tuohon "työn alla" vastaukseen, niin jos se olisi oikeasti työn alla niin homma olisi valmis PÄIVÄSSÄ. Ainakin jos on ammattitaitoiset ihmiset asialla.

Ei muuten auttanut tuon tuton kirjoittaminen siihen, että joku toinen kirjoitti nimimerkilläni. No, hyvä sentään ettei tullut roskapostia palstalle.

Tombe
# 13.9.2009 13:45     X Ilmoita asiaton viesti

Pikaisesti tenniksen keskustelupalsta takaisin! Siellä käytiin aktiivisesti ja asiantuntevasti keskustelua tenniksestä. Se oli ehdoton helmi Suomen muuten älyttömän laihassa tennisuutisoinnissa.

Bööri
# 13.9.2009 13:02     X Ilmoita asiaton viesti

Ei mitään mullistavaa. Vastaavia juttuja/tilastoja on netti täynnä.Vihjeiden jakaminenhan on pelkkää veikkaamista ja näin ollen turhaa kuten muillakin vihjepalveluilla.
Nettisivut on tietenkin tätä päivää ja ilman niitä lehti varmasti kuolee pois.
Urheilulehdellä on kyllä yritystä tuoda tietoa vähän syvällisemmin ja eri näkökannoista, mutta jos myös siitä tulee "pakkomielle" alkaa jutut toistaa itseään.
Urheilu alkaa olemaan enemmän viihdettä kuin urheilua ja sama "rappeutuminen" näkyy siinä.
Eiköhän molemmat ennen pitkää tukehdu omaan "mädännäisyyteensä" ja ahneuteensa.
Jututhan pitää tehdä myyviksi ja nykyihmisen tyydyttäminen on melkoista kilpajuoksua.
Annetaan kuitenkin aikaa sivujen kehittyä ja odotellaan mihin suuntaan ollaan menossa.

odotellessa
# 13.9.2009 11:55     X Ilmoita asiaton viesti

ja toivoisn myös oikeinkirjoituksen tunnistusta/esikatselua/alkometriä :-)

Kantona
# 12.9.2009 18:07     X Ilmoita asiaton viesti

Ja lisäksi rajaus tms..
UL:n toimittajista näkisin ainoastaan kompetenssiä tähän vastaamaan kolmelta toimittajalta: Eerikäinen, Kupila, Rönkä (varauksin). Toki kaikki saavat vastata ja olisi myös toivottavaa.. Ei siinä mitään.
Hupm. vastaus vaatii siis todellista tietämystä ko. maiden urheuluelämästä ja kansan näkemyksistä. Nyt ei riitä vastauksesti, että futis on ykkönen ja sitten joku muu..entä sen jonkun muun jälkeen..tai jopa se joku muu..

Kantona
# 12.9.2009 18:04     X Ilmoita asiaton viesti

Toivon, paikkaa missä voi esittää toimitukselle juttutoiveita yms.

Tässä yksi toive tai esimerkki (koska taisi mennä jo):
Juttua missä käsiteltäisiin, jo käytännössä päätettyjä, vuoden 2016 lajeja. Uudet lajit ovat/olivat siis:
golf, baseball, karate, rullaluistelu, rugby, softball ja squash, näistä siis kasi mukaan. Golf ja rugby ovat ne nyt käytännössä valitut.
Riittäiskö toimittajilla ja lukijoilla asiantuntemusta miettiä asiaa erilaisista näkökulmista eli unohdetaan tämä ns. ainoa oikea eli härmäläisperäpohjolaisnäkemys. Nyt laajennettaisiin näkemys yhteen valtiion jokaisesta viidestä olympiarenkaasta.
Eli mitkä 2 lajia näkisitte tulevan valituksi (kansan näkemys) , jos valinta tulisi näistä valtioista:
Eurooppa: Italia
Amerikka: Kolumbia
Aasia: Kiina
Oseaania; Uusi-Seelanti
Afrikka: Kamerun

Kantona
# 12.9.2009 17:24     X Ilmoita asiaton viesti

Jaha jaha, tarkoitittekin noita Spartan tekstejä. Juu, Suomi 24:ää kohti mennään.

Tennisti
# 12.9.2009 14:06     X Ilmoita asiaton viesti

Mutta nyt näköjään poistettu, enpä ehtinyt nähdä mitä jargonia se oli, harmi :) Se taso mihin tämä malli voi johtaa selviää kun katsoo Suomi 24:n keskusteluja. Joskus tuntuu että olisi hyvä jos mihinkään nettikeskusteluun ei voisi osallistua ilman omaa nimeä ja kuvaa. No joo, ehkä se olisi liian tiukkaa, mutta sitä enemmän rispektiä nille jotka näin tekevät, kuten Jannelle.

Tennisti
# 12.9.2009 13:57     X Ilmoita asiaton viesti

Niin ja moderaattorit ilmeisesti töissä vain arkisin 8 - 16 tai sitten he nukkuvat krapulaansa pois.

Kantona
# 12.9.2009 11:30     X Ilmoita asiaton viesti

Non-niin näkyy tuolla kirjoittautumisvaatimuksen poistolla olevan huonokin puolensa. Kynnys kirjoittaa aamuyöstä pienessä pöhnässä sekopäisiä on laskenut. Ensi esimerkki saatu...

Aatos
# 12.9.2009 10:39     X Ilmoita asiaton viesti

Hienot sivut on ja oikein juttujakin pääsee "kommentoimaan".
Mutta kyllä tuli ikävä keskustelupalstaa :)
Toivottavasti se tulee äkkiä takaisin.

jaska
# 11.9.2009 22:31     X Ilmoita asiaton viesti

Hei!

Olisiko mahdollista saada tuon "Uusimmat uutiset" -linkkilistan ylemmäksi, siten että se näkyisi heti sivulle saavuttaessa. Nyt joutuu turhaan skrollamaan alaspäin nähdäkseen, mitä uusia uutisia sivuille on päivitetty. Toisaalta tuo ylin mainosbanneri vie nyt niin tolkuttomasti tilaa, että se peittää lähes kolmasosan ruutupinta-alasta. Tuohon samaiseen "uusimmat uutiset" -laatikkoon kaipaisin myös päivityksen ajankohtaa.

Tilaaja
# 11.9.2009 15:45     X Ilmoita asiaton viesti

Parempaan päin on menty!

Ulkoasu "ammatillisempi" mutta jutut välillä niin ja näin.

Esim analyysi eilisestä Helsingin paikallispelistä ei pitänyt olleenkaan paikkansa.

Jokerikannattajana täytyy sanoa, että kyllä HIFK oli PALJON haluavampi ja vahvempi maalinedustoilla. Usein tuntuu, että juttu kirjoitetaan vain lopputuloksen pohjalta. Tasuri tohon peliin olisi ollut "oikeudenmukainen" lopputulos. Onneksi kuitenkin näin ;=D

Helge
# 11.9.2009 14:32     X Ilmoita asiaton viesti

Hienoa saada vanha palsta takaisin !.Siinä on parasta keskustelun taso.Tenniksestä olen oppinut ja kiinostunut enemmän seuraamalla Aatoksen ,Tomben ja kumppanien mielenkiintoisista keskustelua.Ei tässä uudistuksessa mielipiteet pääse entiselle tasolle.

saaris
# 10.9.2009 21:52     X Ilmoita asiaton viesti